De laatste dagen in Indonesie

27 juli 2016 - Sanur, Indonesië

Afscheid van Hai Tide resortOnze bagage ligt te wachtenRocky very Fast CruiseOns nieuwe en laatste vakantiehotelOns verblijf

Woensdag 27 juli. Vandaag is onze laatste dag bij Hai Tide. De jongens waren al om 7.00 uur wakker terwijl de oudjes pas 3 kwartier later de ogen openden. Ben benieuwd of ze het in NL ook volhouden om bijtijds op te staan – hè Luc. Heerlijk een uitgebreid ontbijt nog zwemmen in zee en zwembad en dan worden we om 12.00 uur opgehaald om naar de boot te gaan. De bootreis ging weer voorspoedig en de golven waren heftig zodat het opspattende boegwater door de open raampjes naar binnen kwam. Gauw dichtdoen en gelukkig hebben we een reispilletje genomen behalve Luc, maar het is goed gegaan. Op naar ons hotel: de Inna Sindhu Beach Hotel zoals de naam al zegt ligt het pal aan het strand.
Door de vele boekingen is onze kamer geüpgraded naar een luxere suite. Vinden wij niet erg - we raken er al aan gewend die luxe. Eerst lunchen in Sanur en daarna plonsen we in het zwembad die op sommige plekken wel 2½ meter diep is. ’s Avonds aan het strand gegeten met bijzonder veel wind dus een zoveel mogelijk beschut plekje maar zoeken. Nog even pool biljarten met Luc en de dag is weer om. Een stapje dichter naar onze terugreis.

Donderdag 28 juli. Lekker wat langer guitgeslapen om dan 9.00 uur aan het ontbijt te zitten. De laatste dag is aangebroken, maar we een hele lange dag want we vliegen eigenlijk nog net de volgende dag 00:05 uur vanuit DenPasar. We hebben geregeld dat we nog tot 18.00 uur in onze suite konden blijven tegen bijbetaling om deze dag nog door te kunnen komen met sanitaire gelegenheid. Nog een heerlijke massage genomen en net gezwommen. Om 21.00 uur staat onze taxi naar airport te wachten en dan naar NL toe. Ik denk wel dat we na zo’n lange vakantiereis weer zin hebben naar ons eigen landje en Wouter verlangt al naar zijn eigen bed. Luc geeft ook al aan dat hij de laatste dagen moeilijker slaapt – misschien is hij wel helemaal uitgeslapen kan eigenlijk niet als puber zijn.
Trudy geniet nog maximaal van de relaxte sfeer en ik heb uitgerekend nu een stijve nek die ondanks de massage nog aanwezig is. Ik zie de vliegreis tegemoet met een pilletje. Tot zover de laatste blog vanuit Indonesië. Tot snel in Belanda.