Op weg naar Los Angeles - Hollywood here we come

1 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Bij John's Restaurant ontbijtenOnderweg file door een ernstig ongelukWat een ravageOakley Headquarter Foothill RangeEen bijzonder futuristisch gebouwOakley sport brillen fabrikantWalk of Fame Holywoord BoulevardOld Farmer MarketHeerlijk culinair gegeten bijzonder deze reisWow wat mooi old retro

Dag 19 woensdag 1 augustus

Vandaag word ik om 8.00 gewekt door papa die de gordijnen open doet, en daar lig ik dan. Nog even wachten tot ik moet douchen. Dat ligt eigenlijk helemaal niet lekker, wetend dat je zo uit je heerlijk warme bed moet komen. Deze keer ging het slapen met mijn broer perfect, ik heb in de nacht geen last van mijn grote broer gehad. Omdat de zon in mijn ogen scheen draaide ik mij even om, en schrok mij dood. Want Luc die lag daar met zijn slaperige kop een paar centimeter naast mij. Daarna was ik meteen klaarwakker en kon de dag beginnen.

Nadat onze auto was ingepakt gingen wij op zoek naar een plek om te ontbijten, want het hotel waar wij zaten had een nogal duur ontbijt. Na een paar minuutjes zoeken naar John’s Restaurant konden wij gaan ontbijten. Ik had 1 ei met 2 worstjes en 3 dikke pannenkoeken. Ik at niet veel omdat ik mij niet heel erg lekker voelde, dat bleef ook voor de rest van de dag. Na het ontbijt namen wij afscheid van Palm Springs en gingen wij op weg naar de eerste bestemming, de reis zou ongeveer anderhalf uur moeten duren. Maar dat duurde langer omdat wij onderweg in de file stonden. Uiteindelijk kwamen wij erachter wat de oorzaak was van de file: een zwaar ongeluk met een vrachtwagen.

Uiteindelijk kwamen wij aan bij de Oakley fabriek. Eerst konden wij de ingang niet goed vinden, maar na 1 keer rondrijden kwamen wij aan op de parkeerplaats. De Oakley fabriek vond ik er nogal raar uitzien, na wat foto’s gingen wij naar binnen. Toen we binnen waren gingen wij even snel naar de wc en bekeken wij het museum. Daar was uitgelegd hoe Oakley was begonnen en wat hun doel is. Helaas konden wij geen rondleiding krijgen door de fabriek ivm vakantiebezetting, wat ik heel erg jammer vond, want het is een heel interessant bedrijf. Nadat wij nog in de Shop hadden gekeken, vonden wij het wel genoeg en gingen wij weer op weg naar onze volgende bestemming.

Na lang gereden te hebben, ik weet niet hoelang want ik was aan het slapen, kwamen wij aan in Los Angeles. Eenmaal bij het hotel aangekomen moest alles uit de auto, want het was Valet parking en we zouden over een paar dagen gaan inpakken voor de reis terug naar huis. En dan is het wel handig als je al je spullen bij je hebt. Toen wij klaar waren gingen wij lopen naar de Old Farmer Market. Wat langer duurde dan verwacht, want wij waren een uur aan het wandelen, terwijl wij een half uurtje hadden voorspeld. Daar aangekomen gingen wij meteen wat eten, want wij waren uitgehongerd. Toen wij bij een leuk restaurant hadden gegeten, waar het menu gemaakt was om te delen en je alles apart in bakjes kreeg, liepen wij even rond op de Market. Toen wij klaar waren met lopen namen wij nog even een ijsje en namen wij de Uber terug naar de hotel kamer. Waar wij gingen slapen.

Have A Nice Day,

Wouter

1. Gertje:
    3 augustus 2018
    zit er bijna op jongens. maar wat een mooie reis! van uit een warm Hilversum lieve groetjes.xxxx
  2. J & J:
    3 augustus 2018
    Halo allemaal dank voor de mooie foto,s en verhalen goede reis terug groetjes en tot ziens