Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Onze laatste dag - naar Hollywood Sign 3 aug. '18 Los Angeles, California, Verenigde Staten 3
De laatste dagen USA in Los Angeles 2 aug. '18 Los Angeles, California, Verenigde Staten 2
Op weg naar Los Angeles - Hollywood here we come 1 aug. '18 Los Angeles, California, Verenigde Staten 2
Van windmolens, rotsen, Joshua Trees tot cactussen 31 jul. '18 Joshua Tree National Park, California, Verenigde Staten 2
Palm Springs na een lange autorit van 7 uur 30 jul. '18 Palm Springs, California, Verenigde Staten 2
Rustige reis naar Sedona 29 jul. '18 Sedona, Arizona, Verenigde Staten 3
Vandaag stuk afdalen in de Grand Canyon 28 jul. '18 Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten 5
Grand Canyon met een nieuw avontuur 27 jul. '18 Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten 1
Van Horseshoe Bend Page naar Monument Valley 26 jul. '18 Monument Valley Navajo Tribal Park, Verenigde Staten 3
Verrassing, plezier en avontuur op Lake Powell 25 jul. '18 Page, Arizona, Verenigde Staten 9
Bij Page bezoeken we Lower Antelope Canyon 24 jul. '18 Page, Arizona, Verenigde Staten 2
Bryce Canyon 23 jul. '18 Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten 2
Van Las Vegas naar St. George 22 jul. '18 St. George, Verenigde Staten 4
Zion National Park 22 jul. '18 Zion National Park, Utah, Verenigde Staten 5
Van Lone Pine via Death Valley naar Las Vegas 20 jul. '18 Las Vegas, Verenigde Staten 3
Vanuit Yosemite Park naar Lone Pine 19 jul. '18 Lone Pine, California, Verenigde Staten 5
Yosemite wandeldag 19 jul. '18 Yosemite National Park, California, Verenigde Staten 5
Op weg naar Yosemite Park 19 jul. '18 Yosemite National Park, California, Verenigde Staten 3
Wandelen door San Francisco 16 jul. '18 San Francisco, California, Verenigde Staten 4
Fietsen door San Francisco 15 jul. '18 San Francisco, California, Verenigde Staten 2
Begin van de reis naar USA 14 jul. '18 San Francisco, California, Verenigde Staten 4
De laatste voorbereidingen voor onze roadtrip USA 8 jul. '18 Soest, Nederland 1