Aftellen maar!

1 juli 2016 - Soest, Nederland

Hallo thuisblijvers,

Over 4 dagen is het zover. Dinsdag 5 juli 2016 begint onze grote reis naar Indonesië. Wij waren er voor het laatst in oktober 1994 en voor de jongens wordt dit de eerste keer. Alles al voorbereid? Nee er zijn nog genoeg kleine dingetjes te doen. Natuurlijk hebben we de vaccinaties gehad - nieuwe goede wandelschoenen - allemaal een rugtas - en diverse handige spullen aangeschaft. Of het allemaal past dat zien we komende dagen wel inclusief onze kledingkeuze. Wat niet past gaat simpelweg niet mee.... Johan. We denken wel dat de rugtas van hem het zwaarst wordt. Hier onze route door Java 13 dagen en Bali 9 dagen waarvan we ieder een stukje gaan schrijven in deze reisblog.

1. Wil Hartman:
    2 juli 2016
    De laatste loodjes.....enz. Keuzestress...deze broek of toch die andere... heb ik zo genoeg, teveel of teweinig shirtjes...schijnt allemaal bij de voorpret te horen. Uiteindelijk komen de reistassen vol, de rits voor de laatste keer dichtgetrokken en dinsdag op naar Schiphol.
  2. Carla Hartman:
    5 juli 2016
    Ha Steegjes,

Terwijl wij dit schrijven zitten jullie in het vliegtuig. Hopelijk vermaken jullie je daar een beetje. Hopelijk is alles goed gegaan met de taxi en op het vliegveld. We wensen jullie een fantastische reis toe en genieten dolgraag met jullie mee via de blog, groet Carla

Hoi Johan,Trudy,Luc en Wouter

Wat leuk zo'n reis blog!
    Ik hoop dat de reis goed is gegaan.
    Hopelijk slapen jullie vanacht lekker in jullie heerlijke vakantieland. Ik hoop dat jullie nog heel veel van deze verhalen gaan schrijven en veel foto's gaan laten zien.
    Weltrusten,
    liefs Baukje