Lovina Beach dagen rust

20 juli 2016 - Lovina Beach, Indonesië

Eerste Balinese ceremonie onderwegFerry naar BaliSpeciale bediening voor onsPrachtige boten met speciale namenIn de verte Java te zienDe luie aapjes op BaliWe vermaken ons wel met dit uitzicht

Dinsdag 19 juli. Vandaag 7 uur opstaan, er komt geen eind aan vroeg opstaan lijkt het. Maar vandaag gaan we naar Bali en daar kunnen we hopelijk wel uitslapen. Na een ontbijtje met een ei, een croissant en wat fruit gaan we met Andre naar de ferry naar Bali. Na ongeveer 2 uurtjes rijden gingen we de ferry op en ik was bang dat het heel lang ging duren, want Andre zei dat we er 1 uur en 3 kwartier er overdeden om naar Bali te gaan. Of hij zei dat we een uur OF 3 kwartier over deden. Op de boot ging ik even Candy Crush spelen en na 3 kwartier waren we op Bali en vervolgden we onze reis. Na dat we van de boot af waren moest Andre even iets doen met de politie – geld geven om snel door te kunnen gaan - en we gingen weer verder. Bij de lunch waren we bijna bij ons hotel, en de lunch was lekker met veel bediening. 3 kwartier later kwamen we aan bij ons hotel en we werden ontvangen met wat drinken dat niet zo lekker was. Na 10 minuten wachten werden we gebracht naar onze bungalows. We gooiden onze tassen neer en deden meteen onze zwembroeken aan om te zwemmen. En het water was heerlijk warm en er waren nog een paar Nederlanders. Na een uurtje zwemmen gingen we eruit om even uit te rusten en om half zeven gingen we eten. Ik had pizza Hawaï, Luc pizza salami, mama gadogado, papa iets met rijst ik weet het niet meer (dat was Rendang Wouter). Na het eten gingen we slapen en ik moest even mijn klamboe sluiten die om ons bed zat, maar toen ik lag sliep ik heerlijk. Groetjes Wouter.

Woensdag 20 juli. Vandaag hebben we een dag waar we lekker niets gepland hebben. Vanwege het ritme van vroeg opstaan was ik al voor zevenen klaar wakker. Dan maar een wandeling maken op het strand met fototoestel mee. Het was heerlijk rustig, eigenlijk heel rustig. Zelfs het restaurant was stil en maar 1 persoon aanwezig. Het schijnt dat pas vanaf 8.oo uur breakfast is dus iedereen slaapt hier echt uit – zijn we niet gewend. In de verte op zee zag ik een horde bootjes die met z’n allen dolfijnen gingen spotten, daar was het wel druk. Wij hadden besloten om aan deze jacht niet aan mee te doen. Na het ontbijt een langere wandeling gemaakt met de voetjes door het warme water heen wadend. Zwemmen en luieren aan zee en zwembad en zo kwamen we de dag door en natuurlijk het heerlijke eten op strandje met uitzicht op de zee. Het zwarte lavazand was voor ons geen probleem zeker met de ligbedden niet. Morgen vertrekken we weer naar de volgende plek Candidasa aan de oostkust met tussendoor diverse bezoekjes. O ja ik heb ook wat video filmpjes geüpload dankzij de goede wifi hier. Bekijk ze ook. Groet Johan

1. Janny:
    20 juli 2016
    Wat een eng geluid van de vulkaan erg mooi .begind nu het strand leven ,met wat rust veel plezier Groeten St
  2. Carla Hartman:
    24 juli 2016
    Leuk he Wouter om onder een klamboe te slapen!
    Berry maakt op vakantie ook altijd van die vroege wandelingetjes, die zijn goud waard Johan!
    Gr carla